Home > Service & kwaliteit > Compliment of klacht Compliment of klacht
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Wij willen aan al onze patiënten goede zorg leveren. Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent. Wanneer dit zo is dan horen wij graag waarover u ontevreden bent. Of misschien bent u wel heel tevreden over onze praktijk. Ook complimenten mag u natuurlijk altijd doorgeven.
Samen oplossen
Heeft u een tip, klacht of opmerking, dan kunt u dit direct bespreken met de betrokkene(n). Komt u er samen niet uit of wilt u hier graag hulp bij? Dan kunt u een email sturen naar assistenten@artsendepoort.nl of telefonisch contact opnemen met onze huisartspraktijk op het algemene telefoonnummer: 024-6774333. Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op.
U kunt uw tip, klacht of opmerking melden via ons.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze kan u gratis adviseren, helpen bij het formuleren van uw klacht of bemiddelen. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. De klachtenfunctionaris van SKGE bereikt u via de website van SKGE of telefonisch: 088-0229100.